• Новий Renault ARKANA

    Двигуни
    alt
    alt mobile
    alt mobile

Абсолютно новий двигун та трансмісія Renault ARKANA

Характеристики двигунів Renault Arkana гарантують вам гарну керованість автомобілем незалежно від типу дорожнього покриття. В моторах для цього авто поєднується те, чого вимагають українські водії, а саме — економічне споживання пального та вражаюча потужність.

1.3 Бензин (150 к.с.) КПП (АТ6) 2 WD
alt

Пальне

Бензин

Тип коробки передач

CVT (автоматична – варіатор)

ПОКАЗНИКИ - ВИТРАТА ПАЛИВА :

Міський цикл (л/100км)

9,2

Заміський цикл (л/100км)

5,6

1.3 Бензин (150 к.с.) КПП (АТ6) 4 WD
alt

Пальне

Бензин

Тип коробки передач

CVT (автоматична – варіатор)

ПОКАЗНИКИ - ВИТРАТА ПАЛИВА :

Міський цикл (л/100км)

9,2

Заміський цикл (л/100км)

5,6

1.6 Бензин (114 к.с.) КПП (МТ5) 2 WD
alt

Пальне

Бензин

Тип коробки передач

МТ (механічна)

ПОКАЗНИКИ - ВИТРАТА ПАЛИВА :

Міський цикл (л/100км)

9,2

Заміський цикл (л/100км)

5,6

1.6 Бензин (114 к.с.) КПП (АТ6) 2 WD
alt

Пальне

Бензин

Тип коробки передач

CVT (автоматична – варіатор)

ПОКАЗНИКИ - ВИТРАТА ПАЛИВА :

Міський цикл (л/100км)

9,2

Заміський цикл (л/100км)

5,6

Технічні особливості нового двигуна

Дельтавидна головка блоку циліндрів забезпечує компактний розмір

Спеціальне покриття циліндрів зменшує тертя та збільшує моторесурс двигуна

Інтегрований випускний колектор з каталізатором сприяють зменшенню шкідливих викидів

Електричний клапан керування турбокомпресором – економія пального та кращий крутний момент

Два розподільчих вали – точність, економічність та потужність

 
Новий рівень потужності

Вперше представлений для українських водіїв новий бензиновий турбодвигун об’ємом 1.3л втілює оптимальне співвідношення потужності, реакції та ефективності, які ви точно захочете випробувати.

Технічно розроблений інженерами Renault спільно з автоконцерном Daimler, від поєднує у собі традиційну надійність та інноваційну точність віддачі на педаль газу. Бензиновий двигун у 150 кінських сил здатен забезпечити більший крутний момент на низьких обертах. А це унікальна можливість блискавично розганяти авто без перевищення витрат пального.

І, що надважливо, двигун випробовувався в лабораторних умовах протягом 40 000 годин, що відповідає 14-ти рокам роботи по 8 годин на день. А також пройшов тести у складних дорожніх та кліматичних умовах.