Команда Alpine й досі серед претендетнів на чемпіонство після чергового нагородження на автодромі Фудзі

  • Команда Alpine Elf Endurance вчетверте відзначилась на п’єдесталі у 2022 році, фінішувавши третьою у 6-годинному заїзді на Фудзі.
  • Під час свого дебюту у Японії гіперкар #36 Alpine A480 здобув важливі очки у світових перегонах за титул.
  • Ніколя Лап’єр, Андре Неграо і Матьє Ваксів'єр мають усі шанси на перемогу у Міжнародних автогонках на витривалість (FIA World Endurance Championship) перед фінальним раундом у Бахрейні.

Після двомісячної літньої перерви Міжнародні автогонки на витривалість (FIA WEC) повернулися на Фудзі для проведення передостаннього раунду змагань. Перегони ознаменували повернення цього виду спорту до Японії через три роки після їх останнього проведення, а також вперше участь в них гіперкару A480 на культовій японській трасі біля підніжжя гори Фудзі.

Ніколя Лап’єр, Андре Неграо і Матьє Ваксів'єр опановували налаштування свого гіперкару у програмі тестування продутивності. У суботу Матьє Ваксів'єр отримав своє кваліфікаційне завдання. Попри трек, що не дуже підходив для його автомобіля через довгий прямий відрізок у 1.5 км, француз блискуче виконав коло і виборов третє місце у заліку, лише на дві десятих менше від поул-позиції.

У неділю на початку 6-годинного заїзду на Фудзі за кермо сів Андре Неграо. Після вдалого старту бразилець тримався лідерів аж поки не зіштовхнувся з рухом автівок, що відстали на коло. Номер #36 був першим автомобілем преміальної категорії, що заїхав на піт-стоп і опустився на четверте місце, проте Андре Неграо продовжив тиснути на свого суперника аж доки його не змінив Ніколя Лап’єр.

Завдяки відмінним скоординованим діям механіків та водіїв, Alpine A480 виконав «андеркат», щоб надолужити лідерські позиції і швидко відірвався від Peugeot. Ніколя Лап’єр прибув третім у лінійній гонці без виїздів сейфті-кару і зробив свій внесок у перемогу, виконавши послідовні і ефективні кола, уважно слідкуючи за рухом на треку за не зовсім сприятливих для виконання обгону умов.

Закріпивши за командою третю позицію, Ніколя Лап’єр передав естафету Матьє Ваксів'єру на дві останні години перегонів. Матьє Ваксів'єр даремно не ризикував, щоб зберегти такі важливі для команди очки і проїхав повз фінішний прапорець третім.

Через те, що команда вже вчетверте в сезоні піднімається на п’єдестал, командне тріо Alpine Elf Endurance буде у Бахрейні серед лідерів у водійській класифікації. У Чемпіонаті серед конструкторів, Les Bleus відстає від лідерів на 26 очок, при цьому 39 очок розігруватимуться у 8-годинній гонці у Бахрейні (12-го листопада).

Ніколя Лап’єр
"Ми провели чисті і потужні перегони з простою стратегію, без інцидентів на треку. Була в нас й гарна дуель з Peugeot. Завжди круто мчати наввипередки з машиною, що має схожі характеристики. Звісно ми трохи розачаровані кінцевим результатом, але кількість очок в турнірі у нас однакова, тому будемо боротися поки не згасне надія!"
Андре Неграо
"Я гарно стартував і був на хвості у Toyota, але стало важко, коли ми потрапили у потік машин. Це довзолило Peugeot обійти нас, але потім ми чудово надолужили на «андеркаті». Ми гарно покаталися, механіки та інженери були на висоті, нам лишається максимально викластись у Бахрейні. Лише від нас залежить той максимум, на який ми здатні!"
Матьє Ваксів'єр
"Ми провели надзвичайні перегони, потужні і чисті як завжди. Нам трохи забракло швидкості, щоб дати бій лідерам або щоб здобути перемогу, але машина була чудово збалансована з контрольованим зносом шин. Я не повністю задоволений вихідними, адже люблю перемагати, але ми й досі серед лідерів на шляху до Бахрейну, де все в наших руках!"
Філіп Сіно, керівник команди Alpine Elf Endurance
"Всупереч засмученню через брак результативності на трасі, ці перегони були такими як ми й очікували. Ми знали, що буде важко змагатися з Toyota на їх домашній трасі. Без виїздів машин безпеки було нелегко корегувати стратегію, але команда вчергове чудово себе показала. У цій баталії було очевидним, що ми відвоюємо третє місце у Peugeot. Ми піднялися на подіум і досягли своєї мети – залишитися на турнірі за титул у Бахрейні. На початку сезону ми навіть мріяти не могли про таке становище. А зараз потрібно зберігати наснагу, щоб боротися до кінця!"
Класифікації

6-годинний заїзд на Фудзі 2022

1. Toyota Gazoo Racing n°8 232 кола

2. Toyota Gazoo Racing n°7 +1:08.382с

Команда Alpine Elf Endurance n°36 + 2 кола

3. Peugeot TotalEnergies n°93 + 7 кіл

4. WRT n°31 + 7 кіл

FIA World Endurance Championship Hypercar

Водії

1. Буемі – Хартлі – Гіракава – 121 очко

1. Лап’єр – Неграо – Ваксів'єр – 121 очко

3. Конвей – Кобаяши – Лопез – 94 очок

4. Дюма – Пла – 70 очок

5. Дерані - 47 очок

Конструктори

1. Toyota Gazoo Racing – 147 очок

2. Alpine Elf Endurance Team – 121 очко

3. Glickenhaus Racing – 70 очок

4. Peugeot TotalEnergies – 24 очка

Про Alpine
Заснований у 1955 році Жаном Редле, бренд виділяється своїми спортивними автомобілями у французькому стилі. У 2018 році бренд представив новий A110, спорткар, що залишається вірним традиційним принципам Alpine щодо компактності, легкості, динамічності та задоволення від керування. Бізнес підрозділ Alpine був створений у 2021 році і відтак став брендом, присвяченим інноваційним, аутентичним, ексклюзивним спорткарам Групи Renault, що використовує надбання і майстерність історичного заводу у місті Дьєпп та інженерний професіоналізм команд Alpine Racing і Alpine Cars.