Renault посилює свою прихильність до тенісу, призначивши трьох гравців амбасадорами бренду
Діде де Грот, Лука Ван Аш та Фелікс Оже-Альяссім стали амбасадорами бренду Renault.
Ставши преміум-партнером Відкритого чемпіонату Франції з тенісу у 2022 році, Renault розпочинає 2023 рік з оголошення нового складу амбасадорів бренду, серед яких Діде де Грот, Лука Ван Аш та Фелікс Оже-Альяссім.
Ці амбасадори просуватимуть цінності та імідж бренду на найвищому рівні професійного тенісу. Вони також підтримуватимуть ініціативи Renault, спрямовані на розширення доступу до спорту.
Renault прагне виконати обіцянку, дану в рамках Give Me 5, своєї КСВ (корпоративної соціальної відповідальності) ініціативи, орієнтованої на молодь і пріоритетні райони. У 2022 році в рамках цієї ініціативи Renault побудувала три тенісні корти - в Марселі, Ліоні та Гриньї. Бренд прагне розвивати ініціативу на міжнародному рівні за допомогою своїх амбасадорів.
Фелікс Оже-Альяссім наразі посідає 7-ме місце в рейтингу ATP. Відомий своїми зусиллями як на корті, так і поза ним, він показав великі перспективи у 2022 році, вигравши чотири різні турніри.
"Я пишаюся співпрацею з компанією Renault, адже ми поділяємо спільні амбіції та цінності. Ініціатива Give Me 5 зосереджена на популяризації тенісу в пріоритетних районах, тому ця справа особливо близька моєму серцю. Ми будемо працювати над її розширенням разом", - сказав Фелікс Оже-Альяссім.