Renault посилює свою прихильність до тенісу, призначивши трьох гравців амбасадорами бренду

Діде де Грот, Лука Ван Аш та Фелікс Оже-Альяссім стали амбасадорами бренду Renault.

Ставши преміум-партнером Відкритого чемпіонату Франції з тенісу у 2022 році, Renault розпочинає 2023 рік з оголошення нового складу амбасадорів бренду, серед яких Діде де Грот, Лука Ван Аш та Фелікс Оже-Альяссім.  

Ці амбасадори просуватимуть цінності та імідж бренду на найвищому рівні професійного тенісу. Вони також підтримуватимуть ініціативи Renault, спрямовані на розширення доступу до спорту.  

Renault прагне виконати обіцянку, дану в рамках Give Me 5, своєї КСВ (корпоративної соціальної відповідальності) ініціативи, орієнтованої на молодь і пріоритетні райони. У 2022 році в рамках цієї ініціативи Renault побудувала три тенісні корти - в Марселі, Ліоні та Гриньї. Бренд прагне розвивати ініціативу на міжнародному рівні за допомогою своїх амбасадорів.  

Арно Беллоні, директор з глобального маркетингу:
"Renault з гордістю оголошує, що буде підтримувати цих талановитих спортсменів протягом наступних трьох років. Крім спортивних талантів, нас спонукали об'єднати зусилля їхні погляди та відданість людським цінностям, які поділяє Renault"
Двадцятип'ятирічна нідерландка Діде де Грот
Чинна чемпіонка Відкритого чемпіонату Франції з тенісу на візках серед жінок та перша ракетка світу як в одиночному, так і в парному розрядах. У період з 2017 по 2022 рік вона виграла вражаючі титули Великого шолома - 16 в одиночному розряді та 15 у парному, всього 31 титул.
Вісімнадцятирічний француз Лука Ван Аш
Лука Ван Аш є одним з тих гравців , за ким варто спостерігати. Вигравши юніорський титул Відкритого чемпіонату Франції у 2021 році, не програвши жодного сету, він виграв свій перший титул на турнірі ATP Challenger у Португалії в грудні 2022 року і наразі є наймолодшим гравцем у топ-150.
Двадцятидворічний канадський тенісист Фелікс Оже-Альяссім

Фелікс Оже-Альяссім наразі посідає 7-ме місце в рейтингу ATP. Відомий своїми зусиллями як на корті, так і поза ним, він показав великі перспективи у 2022 році, вигравши чотири різні турніри. 

"Я пишаюся співпрацею з компанією Renault, адже ми поділяємо спільні амбіції та цінності. Ініціатива Give Me 5 зосереджена на популяризації тенісу в пріоритетних районах, тому ця справа особливо близька моєму серцю. Ми будемо працювати над її розширенням разом", - сказав Фелікс Оже-Альяссім. 

Про Renault
Renault, історичний бренд мобільності та піонер електромобілів у Європі, завжди розробляв інноваційні транспортні засоби. Зі стратегічним планом "Відродження" Renault розпочав амбітну трансформацію, спрямовану на створення доданої вартості, рухаючись до більш конкурентоспроможного, збалансованого та електрифікованого модельного ряду. Її мета - втілити сучасність та інновації в галузі технологій, енергетики та послуг мобільності в автомобільній промисловості та за її межами.